BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. januar 2024 eller snarest muligt.
Stillingen indbefatter visitationsarbejde indenfor vores plejeområde, med særligt fokus på udskrivelser og opfølgninger på vores midlertidige døgndækkede pladser i kommunen.
I jobbet vil primært indgå bevilling af personlig og praktisk hjælp, aflastende og rehabiliterende indsatser samt henvisninger til sygeplejen mv. i forbindelse med udskrivelse fra sygehus.
Det interne samarbejde i afdelingen er også velorganiseret så der dagligt er styr på de borgere der skal udskrives og kræver anden indsats end den du bevilger, ex. hjælpemidler.
Du skal også følge op på de borgerforløb, hvor du udskriver borgere til vores midlertidige døgndækkede pladser (p.t. i alt 22) på de to kommunale plejecentre, der er beliggende i Hobro.
Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser. Vi arbejder i KMD Nexus og med Fælles Sprog III.
Du har arbejdsplads på rådhuset i Mariager og samarbejder med dygtige kolleger, der varetager lignende opgaver til de samme og andre borgergrupper.
Hvem er vi?
Vi er en afdeling på 23 medlemmer, arbejder primært i teams, der er sammensat af gode, dygtige og engagerede medarbejdere. Den ledige stilling er p.t. placeret i vores udskrivningsteam.
Myndighedsafdelingen er en del af ’Social og sundhed’, hvor det tværsektorielle samarbejde og det tværfaglige samarbejde både internt og eksternt også er en stor del af jobbet.
Personlige og faglige kompetencer, som vi lægger vægt på:
- Relevant mellemlang videregående sundhedsfaglig uddannelse.
- Praktisk erfaring som kommunal visitator indenfor social- og eller sundhedsområdet og/eller praktisk erfaring med udskrivelser fra sygehus
- Erfaring med kompleks sagsbehandling samt dokumentation.
- Selvstændighed er en forventning i din opgaveløsning med udgangspunkt i det fastlagte niveau og med fodfæste i Mariagerfjord Kommunes kvalitetsstandarder og arbejdsgangsbeskrivelser, der understøtter vores daglige arbejde og procedurer.
- Interesseret i stadig at udvikle dig fagligt og stille krav til dig selv, både ift. at give og tage imod faglig udvikling.
- Lyst til at medvirke til en kontinuerlig udvikling af teamet.
- Omstillingsparat og klar på nye udfordringer, da vi er en arbejdsplads i konstant udvikling.
- Pragmatisk tilgang til skiftende og mangeartede opgaver.
- Gode kommunikative evner, både i tale og skrift.
- Kørekort og bil til rådighed.
Vi tilbyder:
En fast stilling på 37 timer pr. uge.
Faglig sparring, kollegialt sammenhold og nærledelse lettilgængeligt.
En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør også gerne må præge dagligdagen.
Fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejde, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning og jf. aftalt ramme.
Løn og ansættelsesforhold:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.
Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til afdelingsleder af Myndighed og Visitation, Hanne Ejlertsen på mobiltelefon 30 70 89 56.
Ansøgningsfrist: 15. december 2023 kl. 8.00.
Samtaler forventes afholdt mandag den 18. december 2023, uge 51.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Mariagerfjord Kommune, Himmerlandsgade 9, 9560 Hadsund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950337