Økonomi- og HR-ansvarlig

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stillingen

Vi søger en medarbejder, der kan varetage husets økonomi og HR-opgaver, imens vores nuværende kollega er på barsel. Du vil blive en del af en dynamisk virksomhed, hvor det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt med frihed under ansvar. Det er vigtigt du kan arbejde systematisk og vi forventer, at du er mødestabil, har gåpåmod og en problemløsende tilgang til dit arbejde. Ydermere søger vi:

Faglige kvalifikationer:

  • Er HD uddannet, eller har tilsvarende erfaring.
  • Erfaring med holderi, controlling og regnskabsudarbejdelse.
  • Erfaring med KPI- og strategi arbejde + rapportering
  • Kendskab til bæredygtighed og investeringer (ESG tilsyn)
  • Kendskab til at arbejde i Monitor (ERP) er en fordel.

Personlige kvalifikationer:

  • Er selvkørende og trives med selvstændigt arbejde.
  • Forstår at samarbejde og har gode kommunikative evner
  • En problemløsningsorienteret tilgang

 

Dine primære opgaver og ansvar

Generel:

  • Procesoptimering og udvikling.
  • Ansvarlig for udrulning af strategi
  • KPI mål, rapportering og opfølgning

Økonomi:

  • Al håndtering indenfor bogføring.
  • Budgetudarbejdelse og regnskab.

HR:

  • Overenskomst efterlevelse
  • Kontrakter og tillæg
  • Lønudarbejdelse

 

Hvad kan du forvente?

Et dynamisk miljø, hvor initiativ og selvstændighed opfordres og understøttes af samarbejde og frihed under ansvar.

Du kommer til at arbejde i en spændende virksomhed, der sætter kvalitet, moral og arbejdsmiljø på dagsordenen. Ydermere kan du forvente af denne stilling:

  • At blive en del af ledergruppen.
  • At skulle varetage udrulninge af strategien for henholdsvis Økonomi og HR
  • Barselsvikariat med efterfølgende mulighed for en stilling i organisationen.
  • Mulighed for at præge din retning.
  • Personalegoder som frugt- og massageordning, m.v.
  • En 37 timers fuldstidsstilling med flekstimer og mulighed for 4 dages uge.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Tiltrædelse efter aftale.

 

Hvem er vi?

RALA Tech & Steel er en virksomhed i rivende udvikling og her vægtes en flad struktur og ærlig kommunikation højt. Alle er velkommen og vi stræber efter, at skabe en dynamisk arbejdsplads med plads til forskellighed og ansvar ud til den enkelte medarbejder. RALA Tech & Steel er opbygget omkring henholdsvis en stål- og techafdeling. I stål er vi underleverandør af både mindre og større bearbejdede stålemner til forskellige projekter i ind- og udland. Tech afdelingen specialisere sig professionelle løsninger indenfor særligt højtrykssystemer. Overordnet set varetages der mange forskellige opgaver og vores vigtigste del er, at lytte til vores kunders behov, hvor omstillingsparathed og fleksibilitet er afgørende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RALA STÅL ApS, Norgesvej, 9560 Hadsund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917496

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook