BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du godt med et varierende jobindhold? Er du nysgerrig og hurtig til at sætte dig ind i nye områder? Og er du klar til at udvikle dig fagligt og personligt i en rolle med en bred kontaktflade, hvor du får medansvaret for blandt andet at sikre et stabilt og fremtidssikret driftsmiljø for vores identitets- og rettighedsstyringsplatform (IDM/IAM)?
Så er du muligvis lige netop dén, vi leder efter til vores driftsfunktion i vores ServiceSupport-team i IT-afdelingen i Mariagerfjord Kommune. Her bliver du en del af et team med masser af sparring fra supportere og driftsfolk, der er specialister for hvert deres kompetenceområde inden for IT support og drift.
Du bliver en central aktør i vores drift og udvikling af vores mange serverplatforme, herunder IdM og en forestående implementering af MS 365. Dine opgaver vil også omfatte opsætning, drift, vedligehold og udvikling af vores It-infrastruktur, hvilket sker i tæt samarbejde med dine kolleger og eksterne konsulenter. Vores identitetsstyringsplatform (IdM) er baseret på produkter fra OpenText, men vores infrastruktur består også af løsninger fra både Microsoft, VMware, Cisco og SUSE/Linux, der drives i et 100% redundant driftsmiljø med to driftscentre.
Om teamet: Forskellige kompetencer i et rart, uformelt miljø
Du bliver en del af et dynamisk og engageret team i IT-afdelingen, hvor vi sætter stor pris på et stærkt kollegialt sammenhold med en uformel og fri tone. Du vil opleve en høj grad af frihed under ansvar i rollen – også når det kommer til hjemmearbejde.
Om jobbet: Forskellige platforme og løsninger:
For at kunne varetage dine opgaver og din funktion bedst muligt vil det være en fordel, hvis du både har kendskab til og erfaring med flere af følgende platforme/løsninger:
- MS365 platformen, da vi er påbegyndt den transition.
- Scripting med Powershell
- VMware og Airwatch
- SBSYS og SBSIP
- KOMBITs fælleskommunale infrastruktur
Du vil også skulle medvirke til at sikre, at processerne omkring it-sikkerhed dokumenteres, samt deltage i udvalgte It-projekter, alt afhængig af hvilke kompetencer du kommer med.
Om dig: Du skal hjælpe os med at blive dygtigere
Det er vigtigt for os, at du kommer med en faglig tyngde, som vi kan lære af og gerne en god struktur og gode kommunikative evner, der kan hjælpe os med at komme i mål med vores spændende opgaver og projekter. Erfaring fra det kommunale er ikke nødvendigt, så længe du er klar på og nysgerrig efter at sætte dig ind i de forskellige platforme og løsninger, som understøtter vores fagområder i at lykkes med deres hverdag, og de udfordringer de står med.
Om It-afdelingen:
It-afdelingen i Mariagerfjord Kommune varetager med vores 27 medarbejdere de daglige processer og opgaver inden for klassisk It-ServiceSupport, digitalisering, RPA, ESDH og Informationssikkerhed. Du vil blive tilknyttet vores ServiceSupport-team, hvor du med reference til teamlederen vil få en vigtig rolle i samarbejdet med et kompetent team på 11 kolleger, der har ansvar for optimal og sikker management af alle opgaver og processer omkring vores it-infrastruktur. Du bliver en del af en flad og uformel organisation, som er præget af høj faglighed, fokus på fagligt samarbejde og sparring på tværs af hele afdelingen. Vi lægger vægt på, at vi har et godt tværfagligt samarbejde, ligesom trivsel i afdelingen har høj prioritet.
Det praktiske:
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for ServiceSupport, Chris Anthonsen på telefon 5154 4747 eller IT-afdelingsleder, Michael Dahl på telefon 2328 9113.
Arbejdssted:
Hadsund – og mulighed for hjemmearbejde op til 2 dage om ugen.
Ansøgningsfrist: Den 23. februar 2024 kl. 10.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 26 og 27. februar, hvorfor du vil blive kontaktet sidst på dagen d. 23. februar, hvis du bliver kaldt til samtale.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår, hvor lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.
Din primære arbejdsplads vil være i Hadsund, men der må dog forventes kørsel i hele kommunen. Det vil derfor være nødvendigt, at du har et gyldigt kørekort.
Der indhentes straffe- og børneattest, og ansættelsen er betinget af, at disse kan godkendes.
For at være ansat i Mariagerfjord Kommune skal du have MitID.
Om Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune er en af Danmarks smukkeste kommuner med en unik og varieret natur ved skov, strand og fjord. Vi ligger centralt mellem Aalborg og Aarhus og er på den måde et bindeled mellem Nordjylland og resten af landet. Vores mål er klart: Vi vil mere, og der er plads til flere. Derfor har vi fokus på at skabe de bedste rammer for vores cirka 42.000 borgere, for vores erhvervsliv og for udviklingen af kommunen.
I Mariagerfjord Kommune ønsker vi, at alle vores 3.400 medarbejdere oplever sig som en vigtig del af fællesskabet. Vi har frihed til at bringe vores kompetencer og ideer i spil, så vi løser kerneopgaven bedst muligt og gør en forskel for vores borgere. Vi har fokus på psykologisk tryghed og viser respekt for hinandens forskelligheder. Alle tager vi et medansvar for fællesskabet og opgaven, og derfor lægger vi også stor vægt på et velfungerende samarbejde i MED-organisationen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Mariagerfjord Kommune, Himmerlandsgade 9, 9560 Hadsund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985686