Digital Tovholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Mariagerfjord Kommune søger Digital Tovholder til Ejendomme og Bæredygtighed.

Interesserer du dig brændende for bygningsinformatik og digitalisering inden for bygningsområdet, har du nu mulighed for at blive vores kollega i Ejendomme og Bæredygtighed. Vores opgave er at skabe velfungerende m² for brugerne og samtidigt have fokus på at minimere klimaaftrykket fra vores bygninger. For at kunne det, har vi brug for dig.

Du vil nemlig få en væsentlig rolle heri, da du får ansvaret for, at vores bygningsdata er tilgængelige og vedligeholdte, og at de systemer, som anvendes hertil, er up to date. Med andre ord, så vil du blive en meget væsentlig del af det fundament, som muliggør hele vores opgaveløsning. 

Vi har brug for dig, som er god til at arbejde detaljeorienteret med blik for helheden, og som ser udviklingspotentialer.

Om stillingen
Som Digital Tovholder får du ansvar for at vedligeholde vores digitale bygningsmodeller, og at digitalisere den resterende bygningsmasse. Du får også ansvaret for indgåelse af IKT-aftaler og digital aflevering af vores kommende byggerier.

Mariagerfjord Kommune har løbende digitaliseret hovedparten af de kommunale bygninger som 3D modeller. Modellerne er uploadet i FM systemet Dalux FM, som indeholder Mariagerfjord Kommunes samlede ejendomsportefølje. Her planlægges og gennemføres vedligeholdelsen af bygningernes klimaskærm og tekniske installationer. Dalux FM er også platform for opsamling af alle bygningsdata herunder arealer og arealanvendelser mv.  

Du bliver hovedansvarlig for Dalux FM, og du får bl.a. ansvaret for, at den samlede ejendomsportefølje er ajourført, og for at udtrække nødvendige data fra systemet.  I den forbindelse bliver du afdelingens repræsentant i KL`s nøgletalssamarbejde.

Derudover bliver du administrator for iSyn, iProjekt, Revit, Autodesk o.l. relevante fagsystemer og programmer, som bruges i det daglige arbejde i Ejendomme og Bæredygtighed.

Om dig
Vi forestiller os, at du har et par års erfaring. Men er du nyuddannet, og har den rigtige profil, kan du også komme i betragtning til stillingen.

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, meget gerne en byggeteknisk baggrund med en overbygning i bygningsinformatik eller lignende.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • tager ansvar, arbejder selvstændigt og proaktivt.
  • har indgående kendskab til Revit og Autodesk.
  • har mod på at få kravspecificeret, og defineret kvaliteten af den digitale aflevering i forbindelse med byggeprojekter.
  • kan kommunikere til en bred personalegruppe. 
  • er opmærksom på, at en stabil og sund drift er forudsætningen for udvikling.
  • har mod på at vedligeholde en mindre ejendomsportefølje.

Passer flere af punkterne på dig? Så er det lige præcis dig, vi mangler som Digital Tovholder i vores team.

Om os
Ejendomme og Bæredygtighed holder til på Hadsund Rådhus. Vi refererer til Udvalget for Klima og Landdistrikter, som bl.a. varetager forvaltningen af bæredygtig drift af kommunale ejendomme.

Mariagerfjord Kommune ejer ca. 200.000 m² bygninger. Det er Ejendomme og Bæredygtighed, som har til opgave at sørge for udvendig bygningsvedligehold, vedligehold af tekniske installationer og energioptimering af disse, og ligeledes være bygherrerådgiver i f. m. kommunens ombygninger og nybyggeri.

Under Ejendomme og Bæredygtighed hører også Rengøringsenheden, som står for rengøring i kommunens institutioner, samt Intern Service som bl.a. driver kantiner i kommunens administrationsbygninger. 

På vores kontor på Hadsund Rådhus er vi pt. 10 medarbejdere. Vores tilgang til arbejdet er præget af en god samarbejdskultur, og en uformel omgangstone, hvor vi siger tingene, som de er.

Hos os betyder tilstedeværelse sammen med vores kollegaer meget, og vi mener, at samarbejde og videndeling er afgørende for et godt arbejdsmiljø. Samtidigt er der god mulighed for fleksibilitet, og hjemmearbejde kan løbende aftales mellem chef og medarbejder, når det er foreneligt med opgavevaretagelsen.

Vi kan tilbyde:

  • En stilling, hvor du i høj grad selv kan tilrettelægge dit arbejde. 
  • Grundig og god oplæring af dine kollegaer.
  • Kollegaer, der løfter i flok.
  • Arbejdstelefon og PC.
  • Tillidsbaseret ledelse.
  • En god kantineordning.
  • Fredagsbar og andre sociale arrangementer.

Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du aflønnes efter gældende overenskomst. Det er nødvendigt for at udføre din funktion, at du har kørekort.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Stabschef Kim Jakobsen, tlf.: 97113070 eller på kijac@mariagerfjord.dk

Ansøgningsfristen er 16.6.2023 kl. 10.00. Vi indkalder til samtale i uge 25 og de forventes afholdt i uge 26.

Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2023 eller efter nærmere aftale.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Mariagerfjord Kommune, Himmerlandsgade, 9, 9560 Hadsund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mariagerfjord.career.emply.com/ad/digital-tovholder/k49gjo/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840446

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook