Contract Manager til Udbud og Indkøb

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Mariagerfjord Kommune er en dynamisk og velfungerende organisation, og lige nu søger vi en engageret og kompetent contract manager til vores udbud og indkøbsafdeling. Som en central aktør i kommunens drift og udvikling stræber vi altid efter at levere kvalitet og effektivitet i alle vores aktiviteter.

Vi søger en dedikeret contract manager, der kan bidrage til vores mål om at sikre optimal styring og administration af vores kontrakter. Hvis du har erfaring med kontraktstyring og ønsker at være en del af en organisation, der værdsætter nytænkning og samarbejde, så er dette måske din næste karrieremulighed.

Stillingen er placeret i Udbud & Indkøb, og man indgår som en naturlig del af det daglige arbejde i afdelingen, dog vil der være et særligt fokus på kontraktstyring af kommunens IT kontrakter.

Ansvarsområder:

  • Administrere og overvåge indgåede indkøbskontrakter for at sikre overholdelse af aftalte vilkår og betingelser.
  • Vurdere og håndtere risici i forbindelse med indkøbskontrakter samt implementere risikostyringsstrategier.
  • Tæt samarbejde med interne interessenter, for at sikre effektiv kontraktopfyldelse.
  • Identificere muligheder for omkostningsbesparelser og forbedret effektivitet gennem kontraktrevision og optimering.
  • Markedsafdækning samt sparring om kontraktudarbejdelse

Kvalifikationer:

  • Stærke forhandlingsevner og evne til at opbygge og vedligeholde positive relationer med leverandører og interessenter.
  • Kendskab til relevant lovgivning og regulering inden for offentlige indkøb er en fordel.
  • Analytiske færdigheder og evne at gennemskue komplekse kontrakter og juridiske dokumenter.
  • Proaktiv tilgang til problemløsning og evne til at arbejde selvstændigt såvel som i teams.
  • Gode kommunikations- og præsentationsevner på dansk, både skriftligt og mundtligt.
  • Interesse for IT området

Lyder det som noget for dig?

Så send en ansøgning og et CV til Mariagerfjord Kommune via vores hjemmeside.

Ansøgningsfrist: Mandag den 11. marts 2024

Samtaler: Fredag den 15. marts 2024

Løn- og ansættelsesforhold

Der er tale om en fuldtidsstilling, og ansættelse sker efter gældende overenskomst og med forventet tiltrædelse den 1. april 2024. En endelig lønindplacering sker efter nærmere forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Om os:

Udbud & Indkøb holder til på Hadsund Rådhus og er en del af Mariagerfjord Kommunes Stab for Økonomi, IT, Ejendomme og Borgerservice.

Vi er et team på seks kollegaer, inklusiv dig, som arbejder med alt fra e-handler og udbud til udbudsjuridisk vejledning samt bistår med komplekse analyseopgaver. 

Vi er en afdeling som værdsætter en afslappet tone og et godt grin mellem kollegaer, og samtidig har et fokus på høj faglig sparring og udvikling.”
Nanna Hoff, teamleder for Udbud & Indkøb

Vi har meget frie rammer til at strukturere vores arbejde, som det passer bedst ind, også når det kommer til hjemmearbejde. For at sikre det gode samarbejde på tværs, har vi aftalt fælles kontordage.

I Udbud & Indkøb oplever man at blive mødt med stor fleksibilitet, ansvar og indflydelse på egen såvel som organisationens opgaveløsning. Selvstændighed er en nødvendighed i det løbende arbejde, hvilket ledelsen er god til at støtte op om.”
Jacob Plougmand Kynde, Udbuds- og analysekonsulent

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at tage fat i:

Teamleder for Udbud & Indkøb, Nanna Hoff på telefon 23401381

Leder for Økonomiafdelingen, Steffen Bach Grønhøj på telefon 51649334

Om Mariagerfjord Kommune

Mariagerfjord Kommune er en af Danmarks smukkeste kommuner med en unik og varieret natur ved skov, strand og fjord. Vi ligger centralt mellem Aalborg og Aarhus og er på den måde et bindeled mellem Nordjylland og resten af landet. Vores mål er klart: Vi vil mere, og der er plads til flere. Derfor har vi fokus på at skabe de bedste rammer for vores cirka 42.000 borgere, for vores erhvervsliv og for udviklingen af kommunen.

I Mariagerfjord Kommune ønsker vi, at alle vores 3.400 medarbejdere oplever sig som en vigtig del af fællesskabet. Vi har frihed til at bringe vores kompetencer og ideer i spil, så vi løser kerneopgaven bedst muligt og gør en forskel for vores borgere. Vi har fokus på psykologisk tryghed og viser respekt for hinandens forskelligheder. Alle tager vi et medansvar for fællesskabet og opgaven, og derfor lægger vi også stor vægt på et velfungerende samarbejde i MED-organisationen.

For at være ansat i Mariagerfjord Kommune skal man have MitID. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Mariagerfjord Kommune, Himmerlandsgade 9, 9560 Hadsund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991726

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook