Als Hjemmepleje søger sommerferieafløsere

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som afløser vil du, i Als Hjemmepleje, blive en del af et stærkt, fagligt funderet og professionelt team, hvor samarbejdet og arbejdsmiljøet er i højsæde! Dette tager vi meget alvorligt, og der er derfor altid god tid til at dokumentere, læse observationer og sparring med dine kollegaer. I Als Hjemmepleje er man derfor aldrig overladt til sig selv. 

Arbejdsmiljø

I Als Hjemmepleje snakker vi ikke kun om samarbejde, vi sætter ord bag handling. Det vil sige, at vi hjælper hinanden på tværs i opgaveløsningen fordi vi forstår, at et godt arbejdsmiljø ikke kun sker via ord, men også med handling.  

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har interesse inden for social- og sundhedsområdet – erfaring er ikke et krav, da vi sørger for grundig oplæring, så du er tryg i arbejdet
  • Er stabil og engageret
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Tør og har mod på at sige fra
  • Lyst til at lære nyt og være nysgerrig i hverdagen
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Det er en fordel at have gode IT kundskaber
  • Vigtigst af alt - at du har lyst til at drage omsorg for andre
  • Du kan arbejde hver 2. eller hver 3. weekend

Oplæringsperiode/ Intro 

Vi ser en stor vigtighed i, at du får en god introduktionsperiode med udgangspunkt i dine personlige- og faglige kompetencer. At du får en start, hvor du føler dig tryg i de opgaver, du skal udføre. Der vil altid være en kollega tilknyttet netop dig i den første periode, som du altid kan søge sparring hos!

Hvis du kan se dig selv som vores nye kollega, er det måske lige dig, som vi mangler :-)

BEMÆRK: Samtaler afholdes løbende - indtil vi har fået nok kvalificerede medarbejdere.  Du vil få medindflydelse på, hvornår du ønsker/har mulighed for at starte. 

Ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Kørekort er en forudsætning, for at komme i betragtning til stillingen. 

For yderligere oplysninger

Kan henvendelse ske til hjemmeplejeleder Mette Knudsen på tlf. 24832473 eller på mail mekn1@mariagerfjord.dk

 

Om Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune er en af Danmarks smukkeste kommuner med en unik og varieret natur ved skov, strand og fjord. Vi ligger centralt mellem Aalborg og Aarhus og er på den måde et bindeled mellem Nordjylland og resten af landet. Vores mål er klart: Vi vil mere, og der er plads til flere. Derfor har vi fokus på at skabe de bedste rammer for vores cirka 42.000 borgere, for vores erhvervsliv og for udviklingen af kommunen. 

I Mariagerfjord Kommune ønsker vi, at alle vores 3.400 medarbejdere oplever sig som en vigtig del af fællesskabet. Vi har frihed til at bringe vores kompetencer og ideer i spil, så vi løser kerneopgaven bedst muligt og gør en forskel for vores borgere. Vi har fokus på psykologisk tryghed og viser respekt for hinandens forskelligheder. Alle tager vi et medansvar for fællesskabet og opgaven, og derfor lægger vi også stor vægt på et velfungerende samarbejde i MED-organisationen. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (8-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Mariagerfjord Kommune, Kirkevej, 9, 9560 Hadsund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5984021

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet