Administrativ medarbejder til Ældre og Omsorg i Mariagerfjord Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hjemmeplejen i Mariagerfjord Kommune søger en omstillingsparat administrativ medarbejder til varetagelse af administrative opgaver for Hjemmeplejen på tværs af kommunen. 

Stillingen er på 30 timer om ugen, med tiltrædelse 1. maj 2024.

Du bliver en del af et team bestående af 2 andre erfarne administrative medarbejdere i Hjemmeplejen og 1 administrativ medarbejder fra Sygeplejen. 

Dine primære arbejdsområder og opgaver vil være følgende:

  • Bogføring, budgetopfølgning og korrespondance 
  • Administrativ understøttelse af hjemmeplejeledere på tværs
  • Opgaverne udføres ved hjælp af en bred vifte af IT systemer, herunder KMD Opus – rollebaseret indgang, SBSYS (ESDH), Microsoft Office.

Som administrativ medarbejder i Hjemmeplejen vil du være med til at løse mange forskelligartede opgaver, da Hjemmeplejen har en stor kontaktflade på tværs af kommunen – vi vægter medindflydelse på arbejdsopgaver og arbejdsfordeling højt.

Du vil skulle varetage arbejdsopgaver for primært Hadsund området.
Da flere af dine arbejdsopgaverne er på tværs af kommunen, forventes det at du er fleksibel og har egen bil til rådig, hvortil der betales kørselsgodtgørelse.

Vi søger en medarbejder der:

  • Har en kontor faglig baggrund, gerne med erfaring og kendskab til opgaverne fra en lignende stilling.
  • Er fleksibel i opgaveløsningen.
  • Har flair for IT.
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og systematisk
  • Er loyal og engageret i sit arbejde.
  • Har en positiv tilgang, og har lyst til at arbejde i en stor organisation.
  • Bidrager til det gode arbejdsmiljø og at vi løfter i flok

Vi tilbyder:

  • Fagligt dygtige og engagerede kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Et arbejdsområde, som er i udvikling og hvor vi lykkes i fællesskab
  • En spændende arbejdsplads med mulighed for faglig og personlig udvikling 
  • En arbejdsplads, hvor der er medinddragelse.

Ansøgningsfrist er den 24. marts 2024.
Der afholdes samtaler den 26. marts 2024.

Er du interesseret i at høre mere omkring arbejdsopgaverne, er du meget velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Anne Gitte på telefon 29 11 43 40 i tidsrummet 8-12 alle hverdage undtagen onsdag.

Generel information vedr. ansættelse:

Din ansættelse er efter gældende overenskomst, desuden skal du for at være ansat i Mariagerfjord Kommune skal du have MitID.

Der indhentes desuden straffeattest og din ansættelse er betinget af at disse kan godkendes.
 

Om Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune er en af Danmarks smukkeste kommuner med en unik og varieret natur ved skov, strand og fjord. Vi ligger centralt mellem Aalborg og Aarhus og er på den måde et bindeled mellem Nordjylland og resten af landet. Vores mål er klart: Vi vil mere, og der er plads til flere. Derfor har vi fokus på at skabe de bedste rammer for vores cirka 42.000 borgere, for vores erhvervsliv og for udviklingen af kommunen. 

I Mariagerfjord Kommune ønsker vi, at alle vores 3.400 medarbejdere oplever sig som en vigtig del af fællesskabet. Vi har frihed til at bringe vores kompetencer og ideer i spil, så vi løser kerneopgaven bedst muligt og gør en forskel for vores borgere. Vi har fokus på psykologisk tryghed og viser respekt for hinandens forskelligheder. Alle tager vi et medansvar for fællesskabet og opgaven, og derfor lægger vi også stor vægt på et velfungerende samarbejde i MED-organisationen. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Mariagerfjord Kommune, Tempovej 1, 9560 Hadsund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011750

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook