RPA-udvikler med god forretningsforståelse søges til IT

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med at arbejde med automatisering af processer? Vil du være med til at effektivisere de administrative arbejdsgange i vores mange fagområder? Og har du lyst til at være med på rejsen, hvor vi i endnu større grad skal udnytte potentialet i RPA i hele organisationen?
Hvis ja, så er du måske lige netop dén, vi leder efter.

Du vil blive en del af digitaliseringsteamet, hvor der er yderligere én erfaren RPA-udvikler. Sammen skal vi arbejde målrettet efter at sikre mere smarte og effektive arbejdsgange, så der kan frigives midler til kernevelfærd. Fra dine andre kolleger i afdelingen vil der være masser af sparring at hente i forhold til de organisatoriske processer samt mere tekniske forhold.  RPA fungerer som et supplement til de digitaliseringstiltag, der i forvejen pågår i fagområderne.

Om teamet: Forskellige kompetencer i et rart, uformelt miljø
Du bliver som RPA-udvikler en del af et dynamisk og engageret team i IT-afdelingen, der som sin primære opgave skal understøtte implementeringen af forskellige digitaliseringstiltag i kommunen. Lige nu har vi stort fokus på en kommende implementering af MS365, hvilket også vil få indflydelse på dit daglige arbejde som RPA-udvikler. 

Udover to RPA-udviklere består digitaliseringsteamet af fire projektledere og en ESDH-koordinator – alle med reference til en teamleder. Hele teamet arbejder tæt sammen med afdelingens to andre teams, informationssikkerhed samt servicesupport, hvor vi alle vægter sparring med hinanden højt. 

Vi sætter stor pris på et stærkt kollegialt sammenhold og trives bedst med en uformel og fri tone. Du vil opleve en høj grad af frihed under ansvar i rollen, hvor der er masser af fleksibilitet – også når det kommer til hjemmearbejde. 

Om jobbet: RPA som effektivitets- og gevinstskabende metode
Som RPA-udvikler skal du være i stand til at sætte dig ind i den kommunale hverdag med fokus på, hvordan vi bedst muligt understøtter fagområderne med RPA som effektiviseringsmulighed.

Vi benytter Power-platformen fra Microsoft, og det vil derfor være en fordel, hvis du kender til denne. 

Som RPA-udvikler forventer vi, at du skal

  • Udvikle automatiseringsløsninger i tæt samarbejde med din kollega samt kommunens erfarne sagsbehandlere i fagområderne
  • Drifte allerede udviklede løsninger, herunder tilrette ved nedbrud og systemændringer
  • Fortsætte udbredelsen af viden og erfaringer om RPA i organisationen og være med til at sælge mulighederne ved RPA

De to udviklere har ved siden af RPA også ansvaret for kommunens blanket-løsning (XFlow), hvor det er muligt at opbygge effektiviserende arbejdsgange samt en regel-motor (SBSIP) i forlængelse af kommunens ESDH-system. 

Din profil
Vi forventer, at du allerede har et godt kendskab til RPA. Samtidig er det vigtigt, at du er god til at tale med en bred vifte af kolleger og trives i en udadvendt rolle, hvor du kommer til at have et tæt samarbejde med de fagområder, der skal udnytte potentialerne i RPA. 

Konkret forestiller vi os, at du:

  1. Har en teknisk baggrund med fokus på data og programmering.
  2. Allerede har udviklet RPA-løsninger i Microsoft Power Automate/Power Apps.
  3. Har kendskab til SQL-databaser samt brug af API.
  4. Kan tænke kreativt, når du skal udvikle løsninger, der effektiviserer arbejdsopgaver i fagområderne uden at gå på kompromis med it-sikkerheden.
  5. Har gode formidlingskompetencer og evner at forklare, forenkle og sikre forståelse og handling i organisationen i spændingsfeltet mellem teknik og organisation.
  6. Er god til at dokumentere dit arbejde og forstår vigtigheden heraf.
  7. Er selvkørende, samtidig med at du har stor samarbejdsvilje og vægter videndeling
  8. Er en holdspiller, der har let ved at skabe relationer og samarbejde på tværs af organisationen, samt med relevante parter uden for organisationen. 
  9. Er engageret, initiativrig og tager ansvar for dit arbejde.

Vi tilbyder
Som RPA-udvikler bliver du en del af en afdeling i udvikling, hvor vi har fokus på at give vores fagområder den bedste service, og hvor du bidrager med dine specialistkompetencer. 

Vi tilbyder derfor:

  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver
  • En rummelig arbejdsplads med frihed under ansvar, herunder mulighed for hjemmearbejde op til to dage om ugen
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Gode kollegaer med en fri omgangstone og et godt humør
  • Fleksible arbejdstider

Det praktiske: 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for Digitalisering og Informationssikkerhed, Kristina Friis Hansen på telefon 9711 3108 / 2149 5745 eller afdelingsleder for IT, Michael Dahl på telefon 9711 3020 / 2328 9113 

Arbejdssted: Hadsund – med fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde op til to dage om ugen.

Ansøgningsfrist: Den 12. april 2024
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 18. april 2024.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og forhandling med din faglige organisation. Forventet tiltrædelse snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Mariagerfjord Kommune, Himmerlandsgade 9, 9560 Hadsund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6012063

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet