Henrik Leth skaber familieoplevelser og fysisk aktivitet på en lokale campingpladser i samarbejde med Isabella

Foto: Isabella FamiliePower 2023.
dato

Henrik Leth går endnu en gang sammen med Isabella og en række campingpladser omkring feriekonceptet ”Isabella FamiliePower” for skabe sammenhold og ferieglæde på campingpladser landet over.

Det er fjerde år i træk, at dette aktive feriekoncept løber af stablen. Her er formålet at styrke familietid, fremme fysisk aktivitet og skabe uforglemmelige oplevelser for både børn og voksne, når de tager på campingferie.

Mere fysisk aktivitet og mindre skærmtid
I dag er fysisk sundhed fortsat et stort problem i vores samfund for både børn og voksne. I en travl hverdag præget af hektiske skemaer, krav om performance i skolen og adskillige timers skærmtid ønsker Isabella og Henrik Leth at indføre et nyt tiltag.

”Vi ønsker at gøre campisterne sundere og øge børns trivsel. Det kan vi gøre ved at udvikle nyt motiverende indhold og eksponere børn og unge for positive træningsoplevelser på deres ferie”, udtaler Henrik Leth, hvis passion for fysisk sundhed og trivsel er velkendt.

De familieevents, som Henrik Leth og hans team fra skoleglæde.nu, faciliterer på de danske campingpladser i løbet af sommerferien er skræddersyet til at skabe en følelse af fællesskab og glæde. Her kan alle være med. Lige fra de mindste til bedsteforældrene. Fokus er at involvere alle og have det sjovt, uanset om man er vant til at træne og være aktiv eller ej.


Nye tiltag i en traditionel branche
Isabella FamiliePower er en frisk tilgang til campingbranchen. Mens campingpladser traditionelt har fokuseret på at tilføje nye faciliteter som minigolf og hoppeborge, ser man nu et skift mod også at skabe helt nye oplevelser for hele familien. Isabella og Henrik Leth ønsker at være en del af denne udvikling og tilbyde noget helt særligt til moderne familier.

Morten Kjeldsen, CEO ved Isabella, udtaler: "Vi forstår, at børns trivsel og sundhed er afhængig af fysisk aktivitet og familietid. Derfor er vi stolte af at gennemføre Isabella FamiliePower, der ikke kun tilbyder sjov og spænding, men også bidrager til aktive oplevelser og samvær for hele familien."

Campingpladser ønsker at gentage succesen
Efter sidste års succes, hvor Henrik Leth besøgte syv danske campingpladser, er der stor efterspørgsel fra campingpladser, der ønsker at gentage succesen. Lasse Guldager, campingchef ved Grønninghoved Strand Camping, udtaler:

”Det var nogle fantastiske aktive timer på vores campingplads. De første dage var der 60-70 personer til arrangementet. Det gav en helt ny dimension til vores campingplads, og vi ser frem til at byde Isabella FamiliePower velkommen igen."


Om Henrik Leth
Henrik Leth er en innovativ coach inden for events og fysisk aktivitet, der står bag virksomhederne henrikleth.com og skoleglæde.nu. Med mere end 25 års erfaring i udvikling af sundhedsdage, teambuilding og træningsrejser, har Henrik Leth faciliteret kurser, coachingforløb og udviklet undervisningsmateriale inden for arbejdsglæde, sundhed og motivation.

Henrik Leths vision er at få flere danske familier til at opdage de fantastiske muligheder for aktiv ferie i Danmark. ”Vi ser en stigende interesse for aktive familieferier, og det glæder os at kunne bidrage til denne trend på tværs af landets campingpladser. Det er positivt, at så mange pladser ønsker at tage medansvar for campisternes sundhed,” udtaler Henrik Leth.

Oversigt for Isabella FamiliePower 2024

8. – 12. juli (uge 28)
Kattegat Strand Camping (Dokkedalvej 100, 9560 Hadsund)
Fjellerup Strand Camping (Møllebækvej 6, 8585 Glesborg)
DCU Gjerrild Strand Camping (Langholmvej 26, 8500 Grenå)

15. – 19. juli (uge 29) 
Sandskær Strandcamping (Sandskærvej 592, 6200 Aabenraa)
Stensager Strand Camping (Oluf Ravns Vej 16, 6091 Bjert)
Grønninghoved Strand Camping (Mosvigvej 21, 6093 Sjølund)

29. juli - 2. august (uge 31)
Fur Camping (Råkildevej 6, 7884 Fur)
Glyngøre Camping (Sundhøj 20A, 7870 Roslev)
Ertebølle Camping (Ertebøllevej 42, 9640 Farsø)

Kilde: Isabella
Denne artikel er udarbejdet af 3. part. Indholdet er hverken sponsoreret eller betalt. De holdninger, der måtte fremgå, repræsenterer ikke redaktionen.

Seneste på facebook