BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en allround kontorassistent til varetagelse af en bred vifte af kontoropgaver.
Vi tilbyder en fast deltidsstilling på ca. 20 timer pr. uge, i en veletableret lille nichevirksomhed med 15 ansatte; fordelt på kontor, produktion og salg.
Du vil få ansvar for daglig behandling af ordremodtagelse, håndtering af eksportforsendelser, daglig fakturering, besvarelse af kundehenvendelser på telefon og email samt diverse ad hoc kontoropgaver.
Det forventes, at du har erfaring med ordrebehandling og fakturering i C5 eller lignende ERP system.
Kendskab til webshop systemer – ex. Shopware – er en fordel men ikke et krav.
Du vil også fungere som bindeled mellem kunde og produktion, og derfor er det nødvendigt, at du deltager i den løbende produktionsplanlægning.
Leverandørkontakt på dansk og engelsk skal også forventes.
Du vil komme til at indgå i et fast kontorteam af blandt andet grafiker, bogholder og 2 andre kontorassistenter.
Vi arbejder i et uformelt kontormiljø, hvor man i udpræget grad arbejder med frihed under ansvar.
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.
Lyder det som noget for dig, er du velkommen til at kontakte Wilhelm Balsløw på 40327933 eller wilhelm@balslow.com, hvis du har spørgsmål.
Ansøgninger skal ligeledes rettes til wilhelm@balslow.com
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
FRED B. BALSLØW A/S, Textilvænget, 9560 Hadsund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6035718