Bogholderi- og administrative opgaver i non-profit institution

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Virksomheden har gennemgået en betydelig vækst de seneste år og søger derfor en medarbejder til primært at varetage bogholderiopgaver samt administrative og forefaldende opgaver. Virksomheden er en non-profit, selvejende institution, som driver opholdssted, botilbud og dagtilbud. Vi er et bo- behandlings- og udviklingssted for udviklingshæmmede børn, unge og voksne med psykiske problemstillinger.

Stillingen er en fast stilling på 30-37 timer/ugen.


Dine primære arbejdsopgaver:

  • Betaling og bogføring af indgående fakturaer
  • Finansbogholderi
  • Bankafstemninger samt øvrige finansafstemninger
  • Frembringe materialer til regnskab
  • Fakturering
  • Assistance ved lønbehandling og på sigt stå for hele lønbehandlingen
  • Deltage i implementering af digitalisering/nyt bogholderisystem
  • Forefaldende administrative opgaver


Vi forventer
, at du:

  • har en solid og relevant baggrund inden for økonomi eller en kontoruddannelse med særlig fokus på regnskab - ser dig selv som en erfaren ”bogholder”.
  • kan arbejder selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
  • er detaljeorienteret og pligtopfyldende omkring dit arbejde
  • ansvarsfuld, omhyggelig og har en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver
  • gode IT-kompetencer – gerne erfaring med Danløn, Excel og digitalisering
  • Erfaring fra lignende stilling vil være en fordel, men ikke et krav.
  • Har kørekort og bil til rådighed, da det er svært at nå arbejdspladsen med offentlig transport.


Vi tilbyder en afvekslende og spændende hverdag, hvor vi har stor fokus på teamsamarbejde, engagement og medejerskab. Opgavesættet er meget varieret og du bliver omfattet af vores Sundhedsforsikring samt vores pensions- og forsikringsordning.
Dine nærmeste kolleger i dagligdagen bliver forstander, pædagogisk leder, den økonomi- og administrationsansvarlige samt en kontorhjælp.

Kan du se dig selv i rollen som allround bogholder og kontorassistent, vil vi meget gerne høre fra dig. 

Ansættelsesvilkår
Stillingen på 30-37 timer pr. uge

Løn
Løn efter aftale, under hensyntagen til erfaring og kvalifikationer.

Tiltrædelse
Snarest muligt. Stillingen besættes, når vi finder den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte rekrutteringskonsulent Anne Sofie Lund på 9711 3747. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

S/I Fonden Buddumhuse (Landlyst), Buddumvej, 9560 Hadsund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071848

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook